U heeft het recht om binnen minimaal 14 dagen alsnog af te zien van online-aankopen. U hoeft daar geen reden voor op te geven.
De gehele retourvoorwaarden van deze webshop zijn hier te vinden:
Shoppartners.nl voorwaarden
Vragen over de verkoper of je bestelling
Zijn er vragen over je bestelling of heb je andere vragen voor de verkoper? Neem hier onder contact op met de verkoper.
E-mail de verkoper
Via dit e-mailformulier neem je rechtstreeks contact op met de verkoper over je bestelling. Je ontvangt de reactie van de verkoper gewoon in je e-mailbox. Vanuit daar communiceren jullie verder met elkaar.
Reviews
Defecte ledkaarsen ontvangen
Van de week 2 setjes ledkaarsen besteld (bestelnummer: 20842980), beiden setjes bestaan uit 3 kaarsen. In elke set zijn er 2 kaarsjes welke een tijd stil staan en dan in ene gaat het vlammetje even bewegen om vervolgens weer een hele tijd stil te staan.
Wij hebben ons huis vol staan met Led kaarsen en deze serjes zijn de enige die dat doen. Dit was voor ons de reden om de kaarsen terug te sturen, met als reden dat ze niet goed werken. We hebben Shoppartners gesproken en zij zouden kijken of ze de retour (verzendkosten) zouden vergoeden.
Vandaag te horen gekregen dat ze de verzendkosten niet vergoeden . Ik vind het een kwalijke zaak dat ze defecte spullen verzenden en dat je dan als consument zelf voor de retourkosten moet opdraaien.
Voor mij nooit meer Shoppartners!
Verkeerde maat geleverd en geen tegemoetkoming in omruiling
Ik had spaanse pantoffels besteld t.w.v. €16.95 in maat 39 terwijl ik maat 38.5 heb. Maat 39 werd ook geleverd, wanneer ik deze wilde passen bleken deze toch wel een 2tal maten te klein te zijn terwijl ik ze al groter heb besteld. Ik heb de klantendienst van shoppartners gecontacteerd om de fout te melden. Daar kreeg ik enkel te horen dat de levering correct en ik op eigen kosten moet retourneren (omruilen is niet mogelijk). Ik zou dus +-€7 retourkosten moeten betalen om dan een nieuwe bestelling te plaatsen en opnieuw €6.95 verzendkosten moeten betalen omdat hun product niet voldoet aan de omschrijving..
Bij bestellen en betalen stond op voorraad, nu na betaling. wachten op voorraad.
Heb besteld en betaald en moet nu 11 dagen wachten tot superfunk de voorraad heeft aangevuld. Hoe lang het vervolgens gaat duren is niet bekend.
Zou fijn zijn als je voor bestellen weet of het product op voorraad is of dat je langer moet wachten. Dan kun je hier rekening mee houden of besluiten niet te bestellen.
Super klant vriendelijk
Bij problemen wordt dat snel opgelost
Teleurgesteld
Ik had voor bijna 190 € plantjes besteld bij Baldur, zagen er na een week niet uit! Het wachten is nu op de nieuwe levering die beloofd is.....
prima alles
netjes allemaal gedaan
handig en snel
onwijs snel geleverd
Erg goede service na ontevredenheid over bestelde product
Helaas was de kwaliteit van mijn bestelde product niet naar wens. Na mijn bericht werd erg goed geholpen. Het bedrag werd teruggestort en ik hoefde het product niet te retourneren (om het milieu te ontlasten). Dit waarde ik enorm.
Jouw webshop op beslist.bePartners voor webshopsAffiliate programmaKlanten login
Beslist.be
Beslist.be is het grootste online winkelcentrum van België waar u zorgeloos, veilig en overzichtelijk producten kunt vergelijken en bestellen. Met ons ruime assortiment van miljoenen producten bieden we de consument een duidelijk overzicht wat er online te koop is en voor welke prijs zodat u de beste aanbiedingen kunt vinden. Zo is het bij ons altijd sale. Bent u op zoek naar goedkope outlets, vraagt u zich af of u dat nieuwe product in de aanbieding kunt kopen of wilt u een prijsvergelijking doen; online shoppen begint bij beslist.be. Ook als u producten wilt kopen met een snelle levertijd en een goedkope prijs.
De prijzen van de getoonde producten op beslist.be zijn incl. BTW en exclusief eventueel bijkomende verzendkosten.