Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal
Niet meer actief op beslist.be

Redcoon.be | shop reviews

Onbekend 4x 10x
Andere shoppers wachten op uw mening Schrijf review

"Opdringerig en geen respect"

sturen ongevraagd iedere dag een mail.Men kan de mail info niet weigeren of afzeggen.

Reactie van de webshop

Beste Ignace demaeght, Allereerst onze welgemeende excuses. Bedankt voor jouw bericht. Het is zeker niet onze intentie ongevraagde e-mails toe te sturen. Graag zouden wij je afmelding voor de nieuwsbrieven nagaan. Hiervoor ontvangen wij graag je e-mailadres. Deze kun je e-mailen naar reviews@redcoon.nl Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Thalia Namens het redcoon Webcare-Team

"Op voorraad......pff.....noppes"

Plaatsen en verkopen met leugenachtige "op voorraad" verzinsels zouden verboden moeten worden....de beloftes met 48 u levering wordt niet nagekomen !!!!!! LAAT staan de weken erna dat je op je bestelling wacht...of terugbetaald wordt omdat het opeens niet meer te krijgen is.....Je hebt betaald....en je hangt eraan vast...mailen...chatten...levert ook niks op: En goede raad : "Koop niks op REDCOON !!!!! "

Reactie van de webshop

Beste Billy Bragg, Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u onze service op deze wijze hebt ervaren. Onze excuses voor het ongemak. Het is inderdaad erg vervelend wanneer de levertijd van uw bestelling wordt uitgesteld. Wij geven indicatieve levertijden aan op onze website. Uiteraard proberen wij de levertijden zo realistisch mogelijk weer te geven om zo teleurstelling te voorkomen. Wanneer een artikel niet op voorraad is, bestellen wij dit product bij de leverancier. Er wordt dan een datum afgesproken waarop de nieuwe voorraad verwacht wordt, deze datum wordt ook aan u als consument gecommuniceerd. Het kan helaas voorkomen dat een leverancier deze datum niet kan waarmaken wegens diversen mogelijke redenen. Bijvoorbeeld wanneer de vraag groter is dan het aanbod. Zodra deze informatie bij ons bekend is wordt u direct via e-mail hiervan op de hoogte gesteld met daarbij een nieuwe verwachte binnenkomst datum. Mocht de binnenkomst te lang voor u duren of u wilt niet op de binnenkomst wachten is het altijd mogelijk om de bestelling te annuleren. Na de bevestiging van annulering zal het aankoopbedrag binnen enkele dagen aan u overgemaakt worden. Met vriendelijke groet, Thalia Namens het redcoon Webcare-Team

"Minderwaardig product geleverd"

Op Redcoon vond ik een scherpgeprijsde 'Huawei P8 (wit)' met de juiste specificaties (5,2 inch scherm, 3GB geheugen, ...). Toch werd mij het foute product toegestuurd. Ik kreeg immers een 'P8 Lite' toegezonden. Een fout kan uiteraard altijd gebeuren. Daarom besloot ik contact op te nemen met de klantendienst van Redcoon om een oplossing te vinden. De klantendienst vertelde mij dat het product uit voorraad is en dat ze het product ook niet meer in voorraad kunnen nemen. Uiteraard kan ik deze bewering moeilijk geloven aangezien dit product in voorraad is bij andere webwinkels en dat het product nog niet lang in omloop is. De klantendienst bood me niet onmiddellijk een alternatief aan waardoor ik het order moest annuleren. Uiteraard is dit niet klantvriendelijk want ik ben hiermee niet geholpen. Op de dag van de levering zie ik dat de P8 Lite enkel in het zwart wordt aangeboden. Toch kreeg ik van jullie een P8 Lite Wit. Ik weet daarom niet goed of jullie onbewust of bewust een fout gemaakt hebben. Je gaat toch geen product versturen dat niet in voorraad is? Ik vermoed dat jullie het product eerst aan een te lage prijs hebben verkocht en daarna mij het goedkopere broetje (lite) proberen aan te smeren waarna jullie zouden kunnen hopen dat ik het verschil niet zou merken. Hopelijk zijn mijn vermoedens foutief! De webwinkel zou mijn vertrouwen kunnen terugwinnen door deze fout recht te zetten n mij het product toch te bezorgen aangezien het product elders ruim beschikbaar is. Jammer van deze misser, Redcoon! Jullie kunnen de fout nog altijd rechtzetten als jullie echt willen. Jullie hebben me immers een kleur van GSM bezorgd die niet eens in jullie assortiment zit (Het ordernummer: AUF-S-5121077)

Reactie van de webshop

Beste Jeroen vdh, Wij vinden het erg spijtig om te vernemen dat je bestelling op deze wijze is verlopen. Via een ander kanaal hebben wij je klacht ook ontvangen. Wij hebben inmiddels je een reactie gegeven via de e-mail gegeven. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Wij hopen dat je ons voorstel waardeert. Met vriendelijke groet, Thalia Namens het redcoon Webcare-Team

"Lange leveringstermijn en communicatie"

hebben op 7 juni frigobox besteld die voorradig was. Vandaag op 24 juni nog steeds niets ontvangen, bestelling nog steeds 'in behandeling'. Er wordt niet geantwoord op verschillende mails, na telefonisch contact met het antwoordapparaat(...) dat zogezegd ging terugbellen hebben we nog steeds geen antwoord gehad na 3 dagen... nooit meer!!

Reactie van de webshop

Beste S Boulanger, Hartelijk dank voor uw review. Uw mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons! Het is inderdaad erg vervelend wanneer de levertijd van uw bestelling wordt uitgesteld. Wij geven indicatieve levertijden aan op onze website. Uiteraard proberen wij de levertijden zo realistisch mogelijk weer te geven om zo teleurstelling te voorkomen. Wanneer een artikel niet op voorraad is, bestellen wij dit product bij de leverancier. Er wordt dan een datum afgesproken waarop de nieuwe voorraad verwacht wordt, deze datum wordt ook aan u als consument gecommuniceerd. Het kan helaas voorkomen dat een leverancier deze datum niet kan waarmaken wegens diversen mogelijke redenen. Bijvoorbeeld wanneer de vraag groter is dan het aanbod. Zodra deze informatie bij ons bekend is wordt u direct via e-mail hiervan op de hoogte gesteld met daarbij een nieuwe verwachte binnenkomst datum. Het door u bestelde artikel verwachten wij begin volgende week te ontvangen in ons magazijn. Zodra uw order ons magazijn heeft verlaten sturen wij u hiervan een bevestiging per e-mail. Met vriendelijke groet, Saskia Namens het redcoon Webcare-Team

"Slechte leveringsservice en communicatie"

We hebben een microgolf via Redcoon besteld en onmiddellijk betaald. Qua prijs waren ze zeker het interessants. Maar de levering en de communicatie was ondermaats. De levertermijn van het toestel was normaal 48u. Na 3 dagen werden we verwittigd door Redcoon dat de bestelling verzonden was en dat de leverancier ons de volgende dag zou contacteren om de juiste leverdatum door te geven. De leverancier heeft ons nooit gecontacteerd en Redcoon negeerde onze 1ste mail. Een 2de mail gestuurd waarop we pas na 9 dagen antwoord kregen: 'Zodra ik een terugkoppeling krijg zal ik u per email op de hoogte brengen'. Die terugkoppeling is er nooit gekomen. Onze microgolf werd dan uiteindelijk na 9 dagen geleverd, volkomen onverwachts, zonder enige verwittiging. Gelukkig was er toevallig iemand thuis. Bij de levering ook geen factuur, ook niet later per mail. We hebben er uiteindelijk zelf achter moeten vragen en dan ook wel gekregen.

Reactie van de webshop

Beste Cy peeters, Hartelijk dank voor uw review. En onze excuses voor deze vervelende situatie. De levertijd die u noemt is langer dan gebruikelijk. Graag ontvang ik uw redcoon bestelgegevens zodat ik uw klacht verder kan onderzoeken en oplossen. Deze kunt u e-mailen naar reviews@redcoon.nl Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Thalia Namens het redcoon Webcare-Team

"Ongelofelijk"

Al enkele malen gebruik gemaakt van Redcoon en steeds zeer tevreden. De prijzen zijn steeds laag en de service goed. Ik kan geen negatief punt bedenken.

"Levertermijn"

Bestelt en betaalt de Denon D-F109C, staat aangegeven "48 uur levering". op 7april 2015. Wordt dus niet geleverd binnen de aangegeven tijd (misleidende reclame heet dat). Reeds twee mails gestuurd met vraag : wat de echte levertijd gaat zijn. Geen reaktie van Redcoon. We wachten dus maar af. Verder vind ik het absoluut in correct dat men het eens moet zijn met hun privacy en verkoopcondities, nadat me de bestelling heeft geplaatst en BETAALD. Je hebt geen keus meer, dan accepteren. Schijnbaar een gelijkwaardige situatie als Ingrid de Moor.

Reactie van de webshop

Beste Robert de Jonge, Hartelijk dank voor uw review. En onze excuses voor deze vervelende situatie. De levertijd die u noemt is langer dan gebruikelijk. Graag ontvang ik uw redcoon bestelgegevens zodat ik uw klacht verder kan onderzoeken en oplossen. Deze kunt u e-mailen naar reviews@redcoon.nl Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Saskia Namens het redcoon Webcare-Team

"2 x besteld - 2 x niet op voorraad"

De eerste keer bestelde ik 2 Samyang 50mm lenzen, kort na mijn bestelling kreeg ik een mailtje dat deze niet op voorraad waren, de website zei van wel. De tweede keer bestelde ik de Sony 24-70 f2.8, er stond 48u, opnieuw kreeg ik een mailtje dat het maar liefst n maand zou duren. Ik vroeg men geld terug en ze brengen het in orde. De prijzen zijn goed, maar klanten lokken met levertermijnen die niet correct zijn vind ik niet ok!
Bekijk meer shop reviews