Het grootste online winkelcentrum

  • De meeste shops
  • Het grootste aanbod producten
  • Altijd de beste deal
Niet meer actief op beslist.be

Medionshop.be | shop reviews

Matige shop 4x 13x
Andere shoppers wachten op uw mening Schrijf review

"Ronduit slechte service!"

niet aan te raden!

"Slechte na aankoop service"

Bijna onbreekbaar service na aankoop

"Missende onderdelen laptop"

By levering en nazicht geen lader of stroomkabel aanwezig na enkele malen tel contact en de nodige mails met de nodige handtekening en de nummers van ontbrekende stukken ontving ik de lader van ander merk stroomkabel ontbreekt opnieuw terug contact opgenomen antwoord kabel wordt nog opgestuurd .Zeker en vast geen medion voor my en raad het een ander ook aan

"Usb 3.0"

Externeschijf

"X5308F"

ik heb een pc gekocht in november vorige jaar de dag erna pc mijn geleverdmaar na het installeren van scherm en pc start de pc niet op dus de klantendienst gecontacteerd ik moest die terug sturen en ging me een nieuwe opsturen maar konden niet meer zekerheid zeggen of dat ging snel gaan omdat er paar vakantie dagen waren na drie weken wachten eindelijk nieuwe pc toe gestuurd ,we zijn nu 18 mei en heb terug prijs pc wil niet meer opstarten dus contact met de klantendienst opgenomen en moest die terug sturen zouden hem herstellen en ging 3 weken op 31 mei een mail gekregen dat de pc was aangekomen (13 dagen onderweg van BelgiŽ naar Nederland ?) op 1 juni krijg ik een mail van Medion met een offerte in van 56 euro dus bel even met de klantendienst met de vraag hoe het komt dat ik opeens moet betalen voor een pc die nog maar 6 maanden oud is en kreeg iemand aan de lijn die me meedeelde dat er schade aan het kast van de pc was maar dit was niet hier gebeurt maar volgens mijn door de retoursdienst maar die gingen onderzoeken omdat ze geen schadedossier hadden ontvangen van de retoursdienst en gingen me terug contacteren na een dag of 5 nog steeds contact gehad met hen dus zelf terug contact opgenomen de meneer aan de telefoon had me gezegd dat ik dat eerst ging moeten betalen en dan terug zou moeten eisen van de retoursdienst dus ik stond op het punt te betalen en kreeg juist een mail van hen dat ze de offerte hadden vervallen en de pc zouden helemaal herstellen? en intussen al 6 weken kwijt en nog steeds pc niet terug.

"Service na aankoop BESTAAT NIET"

Man man man, ik vraag me af hoe dit bedrijf nog in stand wordt gehouden. Heb onlangs een laptop besteld en de dag erna geannuleerd aangezien ik zo veel slechte reviews over Medion hun service las op het internet. En terecht ! Zij hebben de laptop gestuurd naar mijn huis alhoewel ik het had geannuleerd voordat zij het hadden ingepakt, dus hun communicatie tussen hun eigen afdelingen onderling is al slecht genoeg. Ik heb hen nadien proberen te bellen om te vragen waarom zij het opsturen terwijl ik het heb geannuleerd. Ik verwittig jullie nu al, zij hebben nauwelijks nederlandstalige medewerkers en na urenlang proberen te bereiken heb ik beslist om hen te contacteren in het frans/engels en heb hen dan pas aan de lijn kunnen halen. Aan de lijn vertelt een medewerker op een arogante manier dat al wat ik hoef te doen is dat ik de bestelling moet weigeren eens het wordt geleverd aan mijn deur, en het pakket zou dan terug naar hen gestuurd worden. En eens zij het pakket krijgen, zal mijn geld binnen 2 weken MAX terug gestort worden. Het is nu al 2 maanden dat ik mijn geld niet heb en ik denk dat ik al meer dan 6 mails heb gestuurd in het nederlands/frans/engels en heb nog steeds geen antwoord gekregen na weken. Qua telefoons kan je Medion enkel bereiken in het frans/engels en de medewerker die je aan de telefoon krijgt zal ofwel nauwelijks de taal deftig kunnen praten oftewel zal het een arrogante persoon zijn die je vertelt dat uw vraag niet beantwoord kan worden via de klantenservice. Echt ongelooflijk dat dergelijke klantenservice nog bestaat in 2016, ik ben ervan overtuigd dat indien zij een rechtszaak aangespannen krijgen van meerdere consumenten, dat zij een fikse boete zullen moeten betalen want de situatie bij Medion lijkt me echt uit de hand gelopen. Op dit moment wacht ik dus nog steeds op mijn geld dat ik al lang moest terugkrijgen. Indien ik niet zou aandringen en erachter vragen zouden zij mijn geld gewoonweg gestolen hebben. Godzijdank heb ik de laptop bestelling geannuleerd en niet aanvaard, stel je eens voor dat ik de laptop in huis zou halen en indien de laptop defect zou zijn, DAN pas zou ik echt in de problemen zijn. Ik wacht dus nu op mijn geld en ga blijven mails moeten sturen en blijven bellen en hopen dat er een mens aan de lijn komt die me eindelijk kan voorthelpen. En ja, als je de klantendienst (die nauwelijks bestaat) wil contacteren via telefoon verlies je ook nog eens geld omdat het geen gratis nummer is. Zij hebben wel een gratis nummer waarop je hen kan bellen maar dat is voor vragen in verband met producten en de website, dus voor marketing doeleinden. 99% van de tijd zullen zij je doorverwijzen naar de betalende telefoonlijn. Echt een grap gewoon. Kortom, service na aankoop bestaat dus niet bij Medion en de klantendienst is echt slecht en ik denk dat dit te licht is omschreven, het is niet te verwoorden hoe slecht het is. Gouden raad: Koop NOOIT iets van Medion, ga eerder bij een vertrouwde merk of een verkoper in uw buurt zodat je altijd op de verkoper kan rekenen indien je problemen hebt. Geloof me, waag het niet om bij Medion te kopen want je zult het je beklagen.

"Slechte Herstelservice"

Medion! goe bezig!Laatst heb ik mijn computer opgestuurd voor herstelling. Zij trachten uw computer te herstellen binnen de 15 dagen en je mag hem "gratis" terug sturen. dat is waar, je krijgt een offerte die twee dagen na verzending toekomt, en hebt 14 dagen de tijd om te reageren en te betalen. Betaal niet op de 12de of de 15de dag want dan is uw laptop al klaargemaakt voor verzending! Dus ik heb de reparatiekosten te laat betaald, en men kan het niet meer omboeken! Ik moet afwachten tot ik mijn laptop terug heb, dan een nieuwe offerte aanvragen, terugsturen en, ...... hopen dat men die betaling nog terugvind om deze om te boeken. Ondanks dat ik al 3 dagen emails heb verzonden die terugkeren! Maar dat is volgens service Medion mijn eigen schuld, want dan heb ik waarschijnlijk een verkeerd email adres ingegeven! Maar kan men mij duidelijkheid geven want men nu met mijn 189Ä gaat doen? Nee!? Als ik de vraag stel "ben ik dan men geld kwijt"? Wordt de telefoon dichtgegooid! Goe bezig! Ik koop niets meer van Medion Ik ben nu 800Ä kwijt en weet nog steeds niet of hij hersteld zal worden!

"Onbekwame reparatie dienst."

Toestel is meermaal nara de reparatie dienst gestuurd zonder resultaat. Na 4 weken wachten krijg je je toestel doodleuk in dezelfde staat met dezelfde problemen terug. Nu 3 maanden later nog steeds geen werkend toestel ontvangen.
Bekijk meer shop reviews
Algemeen
Beslist.be Beslist.be is het grootste online winkelcentrum van België waar u zorgeloos, veilig en overzichtelijk producten kunt vergelijken en bestellen. Met ons assortiment van 25 miljoen producten bij 10.017 shops bieden we de consument een duidelijk overzicht wat er online te koop is en voor welke prijs zodat u de beste aanbiedingen kunt vinden. Zo is het bij ons altijd sale. Bent u op zoek naar goedkope outlets, vraagt u zich af of u dat nieuwe product in de aanbieding kunt kopen of wilt u een prijsvergelijking doen; online shoppen begint bij beslist.be. Ook als u producten wilt kopen met een snelle levertijd en een goedkope prijs.

25.000.000 prijzen van 10.017 winkels worden dagelijks verwerkt.
© 2005 - 2017 beslist.be™