Peter Thomas Roth Instant FIRMx Collagen Bounce Stick Blushcrème, Bronze Glow, 16 g
Peter Thomas Roth Instant FIRMx Collagen Bounce Stick Blushcrème, Bronze Glow, 16 g
Peter Thomas Roth Instant FIRMx Collagen Bounce Stick Blushcrème, Bronze Glow, 16 g+2
Peter Thomas Roth Instant FIRMx Collagen Bounce Stick Blushcrème, Bronze Glow, 16 g+1
Peter Thomas Roth Instant FIRMx Collagen Bounce Stick Blushcrème, Bronze Glow, 16 g
+4

Peter Thomas Roth Instant FIRMx Collagen Bounce Stick Blushcrème, Bronze Glow, 16 g

23,04
Meest gekozen
Laagste prijs inclusief verzending
Flaconi.be
Shopscore(0)
23,04
Gratis1-3 dagen
bol.com
Shopscore(0)
26,83
Gratis1-3 dagen

Specificaties

EAN0670367020913
MerkPeter Thomas Roth
DoelgroepVolwassenen
TypeZijdezacht

Beschrijving

Samengesteld met een 10% collageencomplex, hyaluronzuur fillerbolletjes en Matrixyl® 3000 peptiden, is deze zwoele kleurstick ook een klinische behandeling die direct de elasticiteit van de huid verbetert bij regelmatig gebruik* De opbouwbare, zijdezachte formule glijdt moeiteloos over wangen en lippen voor directe hydratatie, elasticiteit en glans. Laat zich naadloos mengen over alle huidtinten voor een opbouwbare, stralende finish. De Sheer Glow tint is perfect om de huid te accentueren en een stralende, glazen look te geven! De tint Bronze Glow is perfect om een zonovergoten warmte toe te voegen aan het voorhoofd, de jukbeenderen en de neusbrug. Kan ook worden gebruikt als oogschaduw! De Blush Glow tint is perfect om een rozige tint toe te voegen aan lippen en wangen! Klinisch bewezen dat het de elasticiteit van de huid onmiddellijk verbetert en bij langdurig gebruik* 96% was het erover eens dat de huid er direct glad en stralend uitzag en gehydrateerd aanvoelde** 96% was het erover eens dat de huid er voller uitzag en dat de wangen een jeugdige elasticiteit vertoonden binnen 1 week** 92% was het erover eens dat de huid stevig aanvoelde binnen 1 week* *Gebaseerd op een klinisch onderzoek van 1 week onder 28 vrouwen in de leeftijd van 32 tot 65 jaar. **Gebaseerd op een consumentenonderzoek van 1 week onder 28 vrouwen in de leeftijd van 32 tot 65 jaar.