Dunlop Hogedruk Fietspomp met Manometer - Maximaal 11 Bar
Dunlop Hogedruk Fietspomp met Manometer - Maximaal 11 Bar
Dunlop Hogedruk Fietspomp met Manometer - Maximaal 11 Bar+1
Dunlop Hogedruk Fietspomp met Manometer - Maximaal 11 Bar
+3

Dunlop Hogedruk Fietspomp met Manometer - Maximaal 11 Bar

10,95Vergelijk prijzen
Laagste prijs inclusief verzending
Snelste levering
2cheap.nl
Shopscore(120)
10,95
€7,95Op werkdagen voor 16:00 uur besteld, volgende dag in huis
61.5 × 20.5 × 20.5 cm
Dealdonkey.com
Shopscore(1k+)
14,99
€4,50Levertijd: onbekend
bol.com
Shopscore(0)
19,99
GratisLevertijd: onbekend
Sportdeal.nl
Shopscore(37)
20,99
Gratis2 werkdagen
Partytentendiscounter.nl
Shopscore(57)
20,99
€12,501 - 3 werkdagen

Specificaties

EAN8711252102337
MerkDunlop
MateriaalKunststof
KleurZwart

Beschrijving

Met de hogedruk fietspomp, pomp je snel en efficiënt. De hogedruk fietspomp heeft een stalen pomphuis, waardoor hij stevig aanvoelt tijdens het pompen. Door het stevige kunststof handvat en voetplank verlies je nooit de grip. Door de hogedruk pomp je in een beweging twee keer zoveel lucht in een band. Hierdoor maakt het banden pompen tot een fluitje van een cent.

Kenmerken:

- Hogedruk fietspomp

- Met manometer

- Kleur: zwart

- Maximaal 11 bar (160 PSI)

- Afmetingen: 61.5 × 20.5 × 20.5 cm.

- Aluminium

- Analoog

- Handmatige fietspomp (voetpomp)

- Pomp banden, ballen, luchtbedden en nog veel meer

- Geschikt voor presta, schrader en dunlop ventielen

- Gewicht: 879 gram

Op de manometer zit een instelring zodat je ziet hoeveel lucht er in je band zit. De hogedrukpomp kan tot maximaal 7 bar (100 PSI) pompen. De flexibele luchtslang heeft een lengte van 75 centimeter.

Zoekwoorden: voetpomp met manometer, hoge druk, manometer, pomp, luchtpomp, voetpomp, kogelpomp

hoeveel lucht moet er nu eigenlijk in mijn band, voetbal, etc.?

- Hoeveel lucht moet er nu eigenlijk in mijn fietsband ? Veel mensen realiseren zich niet dat een fietsband behoorlijk hard moet worden opgepompt. Afhankelijk van merk en type band moet er minimaal 3.5 tot 4.5 bar in, dit staat op de zijkant van de band aangegeven

- Hoeveel lucht moet er nu eigenlijk in mijn autoband ? Hoeveel bar er in een autoband dient te zitten is afhankelijk van de adviesbandenspanning van de fabrikant (dit is vaak te vinden in de handleiding van uw auto). De hoeveelheid bar in een autoband varieert doorgaans tussen de 2 en 3 bar

- Hoeveel lucht moet er nu eigenlijk in mijn voetbal ? Luchtdruk wordt in de vorm van bars gemeten. Per voetbal is het afhankelijk hoeveel bar in een bal moet. De richtlijnen hiervoor liggen tussen de 0.6 tot 1.0 bar

- Hoeveel lucht moet er nu eigenlijk in mijn luchtbed ? Voor een luchtbed is de aanbevolen gebruikte luchtdruk: 0.025bar (0.36psi)

type ventielen

- hollands ventieldop (oftewel een dunlopventiel) , een ventieldop zit op een ventiel van een luchtband gedraaid, bijvoorbeeld een fiets- of een autoband. Het doel van de ventieldop is om vuil uit het ventiel te weren, niet om de band op spanning te houden, want daar zorgt het ventiel zelf voor. Het is dan ook heel goed mogelijk te rijden zonder ventieldopje. Ventieldop is de internationale benaming van hoe we het in nederland kennen als een dunlop ventiel!

- presta (oftewel een frans ventiel), voor racefietsen wordt meestal het presta ventiel gebruikt. Dit ventiel heeft een mogelijkheid het terugslagmechanisme te blokkeren. Daarom moet voor het oppompen altijd eerst een moertje een slag losgedraaid worden. Bij gebruik van een nederlandse fietspomp (met knijper) is voor dit type ventiel een verloopnippel nodig, maar veel andere pompen passen probleemloos op alle ventielen (behalve schrader). Presta ventiel is de internationale benaming van hoe we het in nederland kennen als een frans ventiel!

- autoventiel (oftewel een schrader ventiel) , sommige fietsen, met name mountainbikes, zijn uitgerust met het schrader ventiel, dat ook bij auto's, bromfietsen en rolstoelen gebruikelijk is. Dit ventiel is een relatief brede cilinder met in het midden een pennetje. Door dit pennetje in te drukken is het ventiel te openen, zo kan men de band laten leeglopen. Schrader ventiel is de internationale benaming van hoe we het in nederland kennen als een auto ventiel!