Expert reviews
Bekijk meer expert reviews
Consumenten reviews
Andere shoppers wachten op uw mening Schrijf review
Bekijk meer consumenten reviews
Specificaties
Product omschrijving De Plantronics CS500-serie stelt een nieuwe norm voor draadloze communicatie via vaste telefoons. De nieuwe aanpasbare headsets, de lichtste DECT-headsets die er zijn, bieden een gestroomlijnde vormgeving, verbeterde prestaties en de uitstekende betrouwbaarheid die u al kent. Profiteer van handsfree-productiviteit tot op 120 meter afstand van uw werkplek en geweldige samenwerkingsmogelijkheden. Koppel uw headset met een willekeurig basisstation door de headset in de houder te plaatsen of laat tot drie extra headsetgebruikers deelnemen aan het gesprek. Schakel tussen smalbandaudio om de levensduur van de batterijen te optimaliseren en professionele breedbandaudio voor helderdere gesprekken. Ervaar een uitstekende breedband audiokwaliteit en een ongeëvenaarde stijl.
Algemene productdetails
Productlijn Plantronics CS
Merk Plantronics
SKU PLX-84692-02
Algemene kenmerken
Aanbevolen gebruik Telefoon
Producttype Koptelefoon - DECT
Serie CS500 Series
Voorzieningen Ruisonderdrukkingscircuit | volumeregeling | flashtoets | standaard DSP | beantwoorden/afbreken/mute knop | CAT-iq-technologie | SoundGuard DIGITAL-technologie
Afstandsbediening
Controls Geluid dempen | volume | beantwoorden/be?indigen
Draadloze koppeling
Bereik transmissie 120 m
Hoofdtelefoon
Connectiviteitstechnologie Draadloos - DECT
Hoofdtelefoontype Koptelefoon - stereofonisch
Model van hoofdtelefoon Circumaural
Uitvoermodus geluid Stereo
Microfoon
Type Laadboom
Stroom
Batterij Batterij hoofdtelefoon - oplaadbaar
Looptijd (maximaal) 9 uur/uren
Voeding Netspanningsadapter - extern
Diversen
Meegeleverde accessoires Basiseenheid
Garantie van de fabrikant
Service & Support 2 jaar garantie
Service & Support details Beperkte garantie - 2 jaar
Afmetingen & gewicht
Massa 94 g
Algemeen
Beslist.be Beslist.be is het grootste online winkelcentrum van België waar u zorgeloos, veilig en overzichtelijk producten kunt vergelijken en bestellen. Met ons ruime assortiment van miljoenen producten bieden we de consument een duidelijk overzicht wat er online te koop is en voor welke prijs zodat u de beste aanbiedingen kunt vinden. Zo is het bij ons altijd sale. Bent u op zoek naar goedkope outlets, vraagt u zich af of u dat nieuwe product in de aanbieding kunt kopen of wilt u een prijsvergelijking doen; online shoppen begint bij beslist.be. Ook als u producten wilt kopen met een snelle levertijd en een goedkope prijs.

© 2005 - 2018 beslist.be™

Beslist.be maakt gebruik van cookies en soortgelijke technieken. Wij gebruiken onder meer analytische cookies voor optimalisatie van uw gebruik van onze website. Daarnaast plaatsen ook derden tracking cookies om u bijvoorbeeld gepersonaliseerde advertenties te tonen. Ook social media-netwerken plaatsen tracking cookies. Deze cookies volgen uw gedrag op internet. Lees ook ons cookiestatement voor meer informatie. Gaat u verder met een bezoek aan onze website door bijvoorbeeld naar beneden te scrollen, of door op akkoord te klikken stemt u in met het plaatsen van cookies en het verwerken van de gegevens die wij en onze partners daardoor verkrijgen.