Expert reviews
Bekijk meer expert reviews
Consumenten reviews
Andere shoppers wachten op uw mening Schrijf review
Bekijk meer consumenten reviews
Specificaties
Product omschrijving De Creative Fatal1ty Gamer Headset levert power, precisie en comfort voor echte gamers. De ergonomische en lichte vormgeving met zachte, gewatteerde oorstukken en hoofdband garandeert optimaal draagcomfort tijdens lange gamesessies. Wapens, positionele signalen en omgevingsgeluiden klinken fantastisch dankzij hoogwaardige drivers en de uitstekende basrespons doet explosies nog krachtiger klinken. De ruisonderdrukkende microfoon zorgt voor een heldere communicatie met andere teamleden en is afneembaar zodat de headset makkelijker kan worden opgeborgen of als gewone hoofdtelefoon kan worden gebruikt. In het heetst van de strijd kan deze headset levens redden! Daarom gebruikt ook 's werelds bekendste professionele gamer, Jonathan 'Fatal1ty' Wendel hem.
Algemene productdetails
Productlijn Creative
EAN 5390660129186
EAN-code(s) 5390660129186
Merk Creative
SKU 51MZ0310AA001
Algemene kenmerken
Aanbevolen gebruik Computer
Producttype Koptelefoon
Voorzieningen Vergulde connectoren | ruisonderdrukkingscircuit | volumeregeling | switch microfoon aan / gedempt
Afstandsbediening
Controls Volume | microfoon aan/dempen
Hoofdtelefoon
Frequentierespons 20 - 20000 Hz
Antwoordbandbreedte 100 - 15000 Hz
Connectiviteitstechnologie Met bekabeling
Diafragma 40 mm
Gevoeligheid -40 dBV/pascal
Hoofdtelefoontechnologie Dynamisch
Hoofdtelefoontype Koptelefoon - stereofonisch
Impedantie 32 Ohm
Ingebouwde microfoon
Magneetmateriaal Neodymium
Model van hoofdtelefoon Circumaural
Snoervolumebesturing
Uitvoermodus geluid Stereo
Microfoon
Antwoordbandbreedte 100 - 15000 Hz
Audio Input Details Mono - 100 - 15000 Hz - Output Impedance 10 kOhm
Bedieningsmodus microfoon Mono
Frequentierespons Microfoon 100 - 15000 Hz
Gevoeligheid -40 dBV/pascal
Microfoontechnologie Elektreetcondensator
Type Laadboom
Kabel
Vergulde connector Goud
Verbindingen
Connectortype Hoofdtelefoon (mini-geluid stereo 3,5 mm)|Microfoon (mini-telefoon 3,5 mm)
Diversen
Kabels meegeleverd Kabel voor telefoonhoorn - 2.5 m
Garantie van de fabrikant
Garantie & Support Beperkte garantie - 1 jaar
Service & Support 1 jaar garantie
Service & Support details Beperkte garantie - 1 jaar
Afmetingen & gewicht
Massa 200 g
Algemeen
Beslist.be Beslist.be is het grootste online winkelcentrum van België waar u zorgeloos, veilig en overzichtelijk producten kunt vergelijken en bestellen. Met ons ruime assortiment van miljoenen producten bieden we de consument een duidelijk overzicht wat er online te koop is en voor welke prijs zodat u de beste aanbiedingen kunt vinden. Zo is het bij ons altijd sale. Bent u op zoek naar goedkope outlets, vraagt u zich af of u dat nieuwe product in de aanbieding kunt kopen of wilt u een prijsvergelijking doen; online shoppen begint bij beslist.be. Ook als u producten wilt kopen met een snelle levertijd en een goedkope prijs.

© 2005 - 2018 beslist.be™

Beslist.be maakt gebruik van cookies en soortgelijke technieken. Wij gebruiken onder meer analytische cookies voor optimalisatie van uw gebruik van onze website. Daarnaast plaatsen ook derden tracking cookies om u bijvoorbeeld gepersonaliseerde advertenties te tonen. Ook social media-netwerken plaatsen tracking cookies. Deze cookies volgen uw gedrag op internet. Lees ook ons cookiestatement voor meer informatie. Gaat u verder met een bezoek aan onze website door bijvoorbeeld naar beneden te scrollen, of door op akkoord te klikken stemt u in met het plaatsen van cookies en het verwerken van de gegevens die wij en onze partners daardoor verkrijgen.