Wanneer is beslist.be voor u een geschikt verkoopkanaal?
Check hier of beslist.be voor u kan verkopen
Om voor u goed te kunnen verkopen is het belangrijk dat een aantal zaken geregeld zijn. Zodat consumenten erop kunnen vertrouwen dat alle informatie klopt en beloftes worden waargemaakt. We kunnen uw shop alleen aansluiten als deze zaken op orde zijn, omdat we alleen dan écht iets voor u kunnen betekenen.
1. Logistiek op orde
Versturen van producten conform belofte. Dus vandaag besteld morgen geleverd, is ook echt morgen geleverd. Het is voor de consument duidelijk welke producten zij op welke manier kunnen retourneren.
2. Bereikbaarheid klantenservice
Consumenten kunnen uw shop minimaal via e-mail bereiken. Het is duidelijk wanneer u bereikbaar bent en u reageert snel en accuraat op vragen.
3. Bekendheid shop
Uw shop bestaat minimaal 1 jaar en heeft geen negatief imago op de bekende reviewsites.
4. Aanbod en productinformatie op orde
Uw shop heeft voldoende producten beschikbaar voor verkoop en/of uw producten zijn uniek. Alle productinformatie is actueel en compleet. U bent in staat om uw productdatabase te koppelen met die van ons of u werkt samen met een feedpartner die dit voor u doet.
5. Informatieplicht Algemene Voorwaarden
De bedenktijd, het retourproces en de retourvoorwaarden staan volledig beschreven in de Algemene Voorwaarden.
6. Wettelijke voorwaarden
Uw shop voldoet aan de wet. Dit betekent o.a. minimaal 14 dagen bedenktijd zonder additionele kosten. Na aanmelding van een retournering wordt binnen 14 dagen het geld terugbetaald aan de consument.
Aanmelden shop
Zijn al deze zaken bij uw shop goed geregeld, dan kunt u uw shop aanmelden door ons te bellen of mailen. Het eerste wat wij dan gaan doen is een inschatting maken of de beslist.be Winkelwagen voor uw shop interessant genoeg is. Vervolgens krijgt u van ons persoonlijke begeleiding bij het aansluiten van uw shop op de beslist.be Winkelwagen.
Via WhatsApp: +31 (0)6-83566253
U kunt ook contact opnemen via e-mail: sales@beslist.be